بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دوئل هشت های شاکی برنده نداشت!

http://axgig.com/images/15458248184577602682.jpg

به دقیقه بازی و نتیجه آن نگاهی بیاندازید!
در دقیقه 86 سپاهان با یک گل از تراکتورسازی عقب است!
توپ در فاصله 30،35 متری دروازه تراکتور به جباری پاس داده میشود،محتبی فقط ابتدا استپ می کند آنهم از نوع استپ های که خودش یک پاس دیگر آنهم پاس به خودی!بعد سر بالا محوطه جریمه حریف را نگاهی می اندازد و بالافاصله با یک ارسال دقیق و استثنایی توپ را روی سر غلامی مهاجم هم دسته خود می اندازد!
فقط یک ضربه سر معمولی و هوشمندانه از غلامی لازم بود تا بازی به تساوی کشیده شود،که غلامی خوشبختانه توپ را به سینه دروازه بان تراکتور کوبید!
وقتی می گویند بازیکنانی نظیر جباری در ثانیه ها و دادن چنین پاس های و فراهم کردن چنین موقعیتهای بازی را در می آورند و یا ناجی تیمشان میشوند،یعنی صحنه دقیقه 86 این دیدار!
نکته:8 شاکی سابق قرمزها (علی کریمی )با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی کار خودش را برای تراکتور سازی به نحو احسن انجام داد!
از این طرف 8 شاکی سابق استقلال (مجتبی جباری) با دادن چنین پاسی وظیفه اصلی خودش را به نحو مطلوبی انجام داده و دیگر مسئول چگونگی ضربه زدن مهاجم تیمشان نمی باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم،هفته چهارم،سپاهان،تراکتورسازی،جباری،کریمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com